HungarianEnglish
HungarianEnglish
Kosár 0

GYIK

Rendelés

1. Hogyan tudok rendelni tőletek?

  1. A kategóriákon belül kedvedre válogathatsz termékeink közül, rájuk kattintva megtekintheted a részleteket, illetve a szín- és méretválasztékot.
  2. A termék adatlapján kattints a „Be a kosárba” gombra, így a termék a kosaradba kerül, ahol ki tudod választani a megfelelő darabszámot, alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.
  3. Amennyiben több terméket szeretnél egyszerre megrendelni, úgy kattints a „Vásárlás folytatása” gombra, így tovább nézelődhetsz.
  4. Amikor minden terméket elhelyeztél a kosárban és megadtad a rendelni kívánt darabszámot is, akkor kattints a „Fizetés” gombra. Amennyiben még nincs regisztrált profilod a szputnyikshop.hu oldalon, úgy a rendszer elkéri a szállítási adataidat, melyeket el is menthetsz későbbi felhasználásra.
  5. Kattints a „Szállítási mód kiválasztása” gombra és válassz a szállítási módok közül:
    • Helyszíni átvétel: ez a lehetőség a Szputnyik shop D-20-ban (1074 Budapest, Dohány u 20. szám alatt található üzletben) történő átvételt jelenti. Mivel te magad jössz el a megrendelt csomagért, így ennél a szállítási módnál nincsen postaköltség. A csomagért a megrendeléstől számított 3 napon belül jelentkezhetsz.
    • Magyar Posta Zrt: ezt a lehetőséget akkor válaszd, ha szeretnéd, hogy csomagodat kiszállíttassuk neked, de a vételárat és a postaköltséget még a szállítás előtt átutalod (vagy befizeted) a Reszputnyik Kft. részére.
  6. Miután kiválasztottad a szállítási módot, kattints a "Fizetési mód kiválasztása" gombra. Fizetési módok részletes leírásához kattints egy kiválasztható fizetési módra:
    • Ha bankkártyáddal online szeretnél fizetni, akkor válaszd a "SimplePay" lehetőséget. (Visa, MasterCard, Maestro és AmericanExpress bankkártyákat fogad el a rendszer.) Itt tudod megadni a bankkártyád adatait.
    • A PayPal rendszerén keresztül is fizethetsz oldalunkon, amennyiben van PayPal regisztrációd. Itt lehetőség van bankkártyás fizetésre is, ehhez gyorsan és egyszerűen létre is tudod hozni profilodat. A "Megrendelés áttekintése" gombra kattintva az oldalunk átvezet a PayPal biztonságos fizetési felületére, ahol a tranzakciót egyszerűen lebonyolíthatod. Miután kitöltötted a kért adatokat visszakerülsz a Kosár oldaladra, ahol a "Megrendelés" gombra kattintva véglegesíted a vásárlást.
    • Előreutalásnál válaszd az „Előreutalás” lehetőséget. A további teendőkről tájékoztató e-mailt küldünk a megrendelés véglegesítés után.
    • Személyes átvétel esetén választhatod a "Fizetés a helyszínen" lehetőséget is. Ebben az esetben a vételárat a Szputnyik shop D-20-ban tudod rendezni a csomag átvételekor. Átvételre a rendelési azonosító bemondásával (#1234) van lehetőség. Nem kell személyesen jönnöd, egy meghatalmazottad is átveheti és rendezheti a megrendelésed összegét. Az üzletben bankkártyát és készpénzt fogadunk el. A további teendőkről tájékoztató e-mailt küldünk a megrendelés véglegesítése után.
  7. Miután kiválasztottad hogyan szeretnél fizetni, ellenőrizd a számlázási címedet, majd kattints a „Megrendelés áttekintése” gombra. Amennyiben minden adatod helyes, úgy kattints a „Megrendelés” gombra. Ez fizetési kötelezettséggel járó megrendelés, vagyis ezzel a lépéssel véglegesíted a vásárlást!
  8. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus e-mailt küld neked, az ebben található rendelési azonosítóra (#1234) hivatkozva érdeklődhetsz a rendelésed felől az order@szputnyikshop.hu címen, vagy a +36 20 281 5410-es telefonszámokon.

2. Más méretben, vagy színben is létezik a termék, mint amit a webshopon láttam?

A webshopra mindig feltöltjük a teljes méret és színsort egy adott termékből.

Ha nem láttad a keresett színt vagy méretet, akkor jelenleg sajnos nincsen belőle, viszont előrendelést tudunk fölvenni és értesítünk, amint érkezik ilyen darab. Az előrendelésről bővebben a 4. pontban olvashatsz!

3. Miért kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Regisztráció előnyei:

  • Adataid automatikusan tárolódnak, így nem kell minden alkalommal megadnod őket.
  • Így tudjuk felvenni veled a kapcsolatot és így tudunk értesíteni akcióinkról.

4. Mikor adhatok le előrendelést, és ez miért jó?

Előrendelést akkor adhatsz le, ha egy nálunk kapható termék már elfogyott, vagy épp nincs olyan méretben, színben, mintával, amilyenre szükséged lenne.

Leadhatod személyesen az üzletekben, illetve e-mail-ben az order@szputnyikshop.hu címen.

A következő adatokra van szükségünk:

  • nevedre,
  • e-mail címedre,
  • e-mailnél a termék képére vagy URL címére/linkjére,
  • a kívánt színre, méretre, mintára.

Ezeket az adatokat elmentjük és értesítünk, amint megérkezett a keresett darab.

Fontos tudni, hogy az előrendelés egy lehetőség számodra, mi vállaljuk, hogy felkutatjuk a terméket, de garantálni sajnos nem tudjuk, hogy ismét kapható lesz.

Az előrendelés vásárlási kötelezettséggel nem jár, tehát az értesítés után nem kötelező megvásárolnod azt!

5. Mi történik, ha elfelejtettem a bejelentkezési adataimat?

Annyi a dolgod, hogy a "Belépés" menüpont alatt a "Elfelejtetted a jelszavad" kérdésre kattintva megadod e-mail címedet és követed az utasításokat.

Pár percen belül ismét használhatod az oldaladat.

6. Hogyan tudom megváltoztatni a regisztrált adataimat?

Az adataidat bármikor meg tudod változtatni.

Belépés után a "Fiók információk" alatt a "Címek megtekintése"-nél tudod azokat szerkeszteni vagy törölni.

Arra vigyázz, hogy a rendelés leadása után az itt megadott címet veszi alapértelmezettként, de tudod módosítani azt a "Szállítási cím módosítása" feliratra kattintva.

7. Honnan tudom, hogy amit vásárolok az biztosan jó rám?

 Egy-egy ruhadarabot igyekszünk a legrészletesebben bemutatni.

A Mérettáblázat menüpont alatt megtalálod a termékek kiterített rajzát beméretezve és a nyilak segítségével láthatod azt is, hogy mit és hogyan mértünk.

A megadott adatokat egyszerűen hasonlítsd össze a saját méreteiddel.

8. Mégsem tetszik a termék, amit megvásároltam, mit tegyek?

Semmi probléma. Ebben az esetben a kézhezvételtől számított 14 napon belül jogod van elállni a vásárlástól. Bővebb információt a Garancia menüpont alatt találsz.

9. Tegnap kinéztem magamnak egy terméket, de ma már nem rendelhető, lehetséges, hogy lesz még belőle?

Sajnos nem tudjuk ezt garantálni, mivel csakis kisszériás vagy egyedi darabokat találsz nálunk. Viszont előrendelést tudunk felvenni!

Ehhez csak annyit kell tenned, hogy küldesz egy e-mailt az order@szputnyikshop.hu címre, írd bele mindenképp a neved, e-mail címed, és csatold az általad kiszemelt termék képét.

Amint érkezik belőle, mi rögtön értesítünk és félre is tesszük neked.

Az előrendelés vásárlási kötelezettséggel nem jár, tehát nem muszáj megvenned a terméket, ha közben meggondoltad magad.

10. Milyen gyakran érdemes benézni az oldalatokra?

Igyekszünk minél többször, akár napi rendszerességgel feltölteni új termékeket, ebből kifolyólag érdemes gyakran látogatni minket, nehogy lemaradj a legjobb darabokról.

11. A Vintage&used ruhák előzetesen tisztítva lettek?

Természetesen!

A nálunk található összes Vintage&Used ruha és cipő átmegy az anyagának és típusának megfelelő tisztítási folyamaton.

Ezt egy erre specializálódott tisztítótársaság végzi, akikkel hosszú évek óta dolgozunk együtt.

Figyelmedbe ajánljuk a Törödj a vintage kincseddel! részt az oldalon, ahol kifejtjük részletesen mi a legjobb megoldás arra, hogy a régi, egyedi darabjaid hosszú életűek legyenek.

12. Miért nem egyezik a webshop és az üzletek árukészlete?

Számunkra az egyediség és a sokszínűség a legfontosabb értékek közé tartozik, amit minőségi vintage és új, kis-szériás designer ruháink és kiegészítőink árusításával szeretnénk képviselni.

A nálunk található régi, használt ruhadarabok a világ minden tájáról érkeznek, több ezer darab közül nagy figyelemmel kerülnek kiválasztásra. Ezek a darabok megismételhetetlenek és örökérvényűek, bármelyik ruhadarab az utolsó lehet és nagy valószínűséggel nem is fogsz találni belőle többet.

Az aktuális, új kollekcióink elemeit pedig a tervezőkkel személyesen egyeztetve választjuk ki, melyeknél van, hogy bizonyos termékekből 1-2 darabnál több nem készül. A gyártás és sokszorosítás joga a tervezőé, ezért is nem tudjuk garantálni a pontos darabszámot vagy az esetleges utángyártást.

Az üzleteinkben található több száz termékből webshopunk által szeretnénk egy "online kirakatot" biztosítani, ahol igyekszünk fenntartani a harmóniát a webshop és az üzletek kínálata között, ám van, hogy egy bizonyos termékből csak egy-két darab kerül forgalomba és gyakran már azelőtt elfogynak, hogy lehetőségünk lenne hozzáadni online árukészletünkhöz.

Mindenkit arra biztatunk, hogy ha online nem is találja meg a keresett terméket és lehetősége adódik, jöjjön el és személyesen is nézzen körül üzleteinkben, hiszen éppen a vintage és új darabok egyedisége miatt érdemes egy kis plusz kincskeresésre fordítani időnket!

Mérettáblázat

13. Hogyan tudom összehasonlítani a különböző méretezéseket?

Sokféle méretezési mód létezik a ruháknál és cipőknél is, ezek általában országonként eltérnek.

Mi összegyűjtöttük neked a legfontosabbakat, nézd át a Mérettáblázat-okat, hogy könnyebb legyen a döntés.

14. Milyen méretű ruhákat találok nálatok?

A legtöbb új termékünk úgynevezett Free size (F), ami egy S-es és M-es közötti középméretet takar. A Vintage&Used darabok egyedi méretűek, melyeket a legpontosabban próbálunk feltüntetni.

Minden termékünk mellett megtalálod a főbb méreteket cm-ben is. A könnyebb beazonosításhoz használd a Mérettáblázat-okat . Amennyiben mérőszalagra lenne szükséged, itt le is tudod tölteni: Nyomtatható mérőszalag-unkat.

Fizetés

15. Rossz fizetési módot választottam, mit tegyek?

Semmi probléma, erre az esetre több megoldás is lehetséges:

  • A fizetési mód kiválasztása után, a "Megrendelés áttekintése" gomb megnyomásával még ellenőrizni és változtatni tudod adataidat és a fizetési-,szállítási módokat. Amennyiben minden adatod helyes, úgy kattints a „Megrendelés” gombra. Ez fizetési kötelezettséggel járó megrendelés, vagyis ezzel a lépéssel véglegesíted a vásárlást!
  • Amennyiben már véglegesítetted a megrendelésedet és ezt követően szeretnél a fizetési módon változtatni, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 20 281 5410-es telefonszámon, vagy írj az order@szputnyikshop.hu e-mail címre. Ez "Előre utalás" és a "Fizetés a helyszínen" módoknál még nem történt pénzmozgás, így a megrendelést mi is tudjuk törölni. Amennyiben már elküldted az összeget PayPal-lal, vagy bankkártyával fizettél, úgy e-mailben tájékoztatunk a további teendőről.

16. Online vásárlásnál is fizethetek ajándékutalvánnyal?

Az ajándékutalványt csak az üzleteinkben tudod felhasználni a kiállítástól számított 6 hónapon belül.

Amennyiben nem találtad meg a webshopon lévő terméket a boltjainkban kirakva, úgy a Szputnyik shop D-20-ban tudod kérni az eladóktól azt, akik egy külön, a webshop számára elkülönített raktárból tudják neked odaadni.

17. Milyen fizetési módok léteznek online vásárlásnál?

A webshopon történő rendelés esetén lehetőséged van:

  • Bankkártyával fizetni
    • Visa
    • MasterCard
    • Maestro
    • AmericanExpress (AMEX)
  • PayPal-lal fizetni
  • Előreutalással fizetni
  • "Fizetés a helyszínen" gombnál személyesen az üzletben készpénzzel vagy bankkártyával fizetni.

A bankkártyádat az üzletben is tudod használni.

Elfogadott bankkártyák:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • Maestro
  • AmericanExpress (AMEX)

A webshopunkon maximális biztonságban vannak kártyád adatai, mivel azok megadása a SimplePay Off-site felületén történik a webáruházon kívül. Az OTP Mobil fizetési rendszerhez tartozó SimplePay a legmagasabb fokú biztonsági tanúsítványokkal lett ellátva a teljes biztonság érdekében.

18. A termék az ÁFÁ-t már tartalmazza?

Igen! A termékek árai áfával együtt értendőek.

19. Mi történik, ha a rendszer elutasítja a fizetésem?

Ne aggódj, ez több okból is előfordulhat. Nézz utána a részleteknek a saját fiókodban, ugyanis lejárhat a kártyád vagy a Secure Code helytelen.

Ha a probléma továbbra is fenn áll, kérlek, írd be egy másik kártya adatait és próbálkozz azzal.

Érdemes érdeklődni a kártyát kibocsátó banknál, lehet, hogy ott van a probléma.

Ha úgy gondolod, hogy az előbb felsorolt dolgok mind rendben vannak, írj egy e-mailt az order@szputnyikshop.hu-ra, vagy hívj minket a +36 20 281 5410-es telefonszámon!

20. Elutaltam a pénzt, mikor érkezik meg a csomag?

A rendelésedet azonnal postázzuk, amint az online banki felületünkön megjelenik az összeg.

Ezt követően a csomag legkésőbb 2 munkanapon belül meg is érkezik a megadott címre.

21. Személyesen is át tudom venni a megrendelésemet?

Természetesen!

Amennyiben a budapesti Dohány utcai üzletünkben szeretnéd átvenni a webshopon rendelt termék/eket, úgy kattints a "Helyszíni átvétel" gombra.

A megrendelés befejezése után rendszerünk automatikusan küld egy tájékoztató e-mailt, melyben minden információt megtalálsz. A személyes átvétel során a Szputnyik shop D-20-ban tudod átvenni a rendelésedet, itt módod van felpróbálni vásárlás előtt, vagy esetleg kicserélni másik termékre vagy méretre.

A megrendelt termékeket előre kifizetheted online is bankkártyával, PayPal-lal, előreutalással vagy pedig később az üzletben, ahol készpénzzel és bankkártyával egyaránt tudsz fizetni.

22. Meddig tudom személyesen átvenni a rendelésemet?

A rendeléstől számított 3 naptári nap áll a rendelkezésedre, ez alatt mindenképp vedd át a termékeket.

Amennyiben kicsúsznál az időből, úgy lehetőség van egyedi elbírálásra, de mindenképp írj az order@szputnyikshop.hu e-mail címre, vagy hívd a +36 20 281 5410-es telefonszámot.

23. A munkahelyemre is kérhetem a postázást?

Természetesen! Szállítási címnek bármit megadhatsz, csak arra figyelj, hogy a számlázási- és a kártya adatoknak meg kell egyezniük.

24. Megváltoztathatom a szállítási címem miután leadtam a megrendelést?

Megrendelés után automatikusan arra a címre postázzuk a csomagot, mely rendszerünkben mentve van.

Amennyiben más címre szeretnéd kérni a szállítást, úgy minél előbb hívj bennünket a +36 20 281 5410-es telefonszámon, vagy írj nekünk az order@szputnyikshop.hu e-mail címre.

25. Ki szállítja a megrendelésem?

Minden csomagot a Magyar Posta Zrt. szállít az aktuális díjszabásnak megfelelően, 3-5 munkanapon belül belföldre és 5-7 munkanapon belül külföldre.

Garancia és Szavatosság

26. Webshopról rendelt terméket személyesen is vissza tudok vinni az üzletbe?

Természetesen!

Minden webshoppal kapcsolatos ügyet a Szputnyik shop D-20-ban intézünk, így ide tudod személyesen visszahozni a rendelt terméket.

Előzetesen keress bennünket a +36 20 281 5410-es telefonszámon, vagy az order@szputnyikshop.hu e-mail címen, hogy a csere feltételeit meg tudjuk beszélni.

27. A termék sérülten érkezett, mit tegyek?

Termékeinket mindig a legmegfelelőbb csomagolásban küldjük, hogy sérülésmentesen érkezzenek meg hozzád.

Ha a postázás során mégis megsérült volna, akkor mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 20 281 5410-es telefonszámon, vagy az order@szputnyikshop.hu e-mail címen. További lehetőségekről a Garancia pont alatt tájékozódhatsz.

28. Rossz terméket küldtetek, mi a teendőm?

Ez hibás teljesítésnek minősül, a lehetőségekről részletesen a Garancia menüpont alatt olvashatsz. Amennyiben további kérdéseid lennének keress bennünket bátran a +36 20 281 5410-es telefonszámon, vagy az order@szputnyikshop.hu e-mail címen.

29. Ki fizeti vissza a visszáru költségét?

A visszaküldésnek több oka lehet. Amennyiben Te állsz el a vásárlástól, úgy a Te költséged, amennyiben mi hibáztunk volna, úgy természetesen a visszaküldés költsége minket terhel. Kérdéseidre szívesen válaszolunk a +36 20 281 5410-es telefonszámon, vagy az order@szputnyikshop.hu e-mail címen.

További információkat a Garancia menüpont alatt olvashatsz.

30. Mennyi ideig tart a visszatérítés a bankszámlámra?

A pénzvisszatérítéseket igyekszünk minden esetben a legrövidebb időn belül végrehajtani. A bankok törvény szerint kötelesek az átutalást 4 órán belül átvezetni, így várhatóan 1-2 nap alatt megérkezik az összeg a számládra. Amennyiben 10 nap után sem kaptad meg az összeget, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 20 281 5410-es telefonszámon, vagy az order@szputnyikshop.hu email címen.

Biztonság

31. Biztonságos használni a bankkártyámat az oldalon?

Igen!

A biztonságos bankkártyás fizetésért a SimplePay (powered by OTP Mobil) független fizetési szolgáltató felel. A kártyaadatok megadása a webáruházon kívül a SimplePay Off-site felületén, legmagasabb fokú biztonsági tanúsítványokkal ellátott környezetben történik.

PayPal rendszerén keresztül történő fizetés esetén nincs szükség a kártyaadatok és bankszámlaszám megadására, mert a fizetési szolgáltató az eladó és a vevő közé ékelődik, így rajta keresztül zajlik a pénzküldés. A rendszer használatához szükséges egy elektronikus számla nyitása a PayPal oldalán, melyre átutalással, vagy befizetéssel pénz tölthető fel. Ezt követően rendezhető az online vásárlások értéke. A feltöltött összeg le is vehető az elektronikus számláról az aktuális kondíciós lista szerint. A pénzfeltöltés, pénzküldés és pénzfogadás ingyenes.

Technikai kérdés

32. Gondom van a kosár funkcióval. Mi a probléma?

Ha a kosár tartalmával probléma van, próbáld meg a „Vissza” gombot alkalmazni.

Ha még továbbra is fennáll a probléma, töröld a cookie-t. Mindössze annyit kell tenned, hogy rámész az "Eszközök" fülre az internet böngésződön, kiválasztod az "Internet Options", majd válaszd a "Cookie-k törlése"-t, és nyomd meg az OK gombot. Ha ezek után sem működik, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.

33. Nem tudok bejelentkezni a fiókomba. Mi a probléma?

Ha úgy látod, hogy sem a felhasználónevet, sem a jelszót nem ismeri fel, győződj meg róla, hogy biztosan ezzel regisztráltál nálunk.

Ha nem emlékszel jelszavadra, akkor az e-mail címed megadása után annyi a dolgod, hogy a "Belépés" menüpont alatt a "Elfelejtetted a jelszavad" kérdésre kattintva megadod újra e-mail címedet és arra küldünk egy linket, melyre kattintva frissítheted jelszavadat.

Pár percen belül ismét használhatod az oldaladat.

Amennyiben még így sem oldódott meg a probléma, úgy regisztrálj ismét, vagy írj nekünk az order@szputnyikshop.hu e-mail címre.

34. Nem kapok hírlevelet, mit tegyek?

Ez azért lehet probléma, mert így nem értesülsz időben a soron következő akciónkról, vagy eseményünkről.

Ilyenkor feltétlenül írj nekünk az order@szputnyikshop.hu e-mail címre, mi pedig felvesszük az e-mail címedet a hírlevél listánkra újra.

Legtöbbször csupán az a probléma, hogy az e-mail rendszer a levélszemétbe helyezi a hasonló leveleket, vagy gépelési hiba történt.

A Szputnyik shop-ról

35. Mi az a Szputnyik shop?

A Szputnyik shop Magyarország elsőszámú minőségi vintage és kisszériás, egyedi tervezésű darabokat felvonultató üzlete. Felfedező-lelkületű „divat-kalandoroknak” kötelező. Találsz itt divatos darabokat a múltból és a jelenből, amelyek a jövő stílusát alakítják.

36. Mi a Szputnyik shop célkitűzése?

Legfőbb célkitűzésünk, hogy különleges, minőségi vintage ruhák, kiegészítők, valamint egyedi, limitált számú új darabok kombinációjával stílusos útmutatást kínáljunk az érdeklődőknek megfizethető áron.

Az árukészlet különféle korok, stílusok, irányzatok jegyeit viseli magán a 20-as évektől egészen napjainkig. A középpontban sokkal inkább a ruhák egyedisége, mint márkája áll, de a jó minőség természetesen elengedhetetlen.

Hol talállak meg Titeket?

37. Merre vannak üzleteitek?

Szputnyik shop D-20

1074 Budapest, Dohány utca 20.
Tel.: +36 1 321 3730
H-Szo: 10.00 - 20.00
V: 10.00 - 18.00

Szputnyik shop K-22

1061 Budapest, Király utca 22. (Káldy Gyula utca 1.)
Tel.: +36 1 215 3475
H-Szo: 11.00 - 21.00
V: 11.00 - 19.00

38. Hol követhetlek titeket?

39. Milyen e-mail címre írhatok nektek?

Bátran írj nekünk, ha bármilyen kérdésed, észrevételed lenne, hiszen ezzel a mi munkánkat is segíted!

A következő e-mail címek közül választhatsz:

  • Általános kérdésekkel kapcsolatban, beleértve az üzletekben található termékeket: info@szputnyikshop.hu
  • A webshop-on található termékekkel, rendelésekkel kapcsolatban: order@szputnyikshop.hu
  • Médiaajánlókkal, marketing és sajtó ügyekkel kapcsolatban: press@szputnyikshop.hu
  • Önéletrajzokkal, álláslehetőségekkel kapcsolatban: job@szputnyikshop.hu